Selasa, 9 November 2010

Majlis Perkahwinan Anak Puan Jamaliah-tmn sentosa-30.10.10-sabtu


gembiranye anak dare due orang ni..


hai pah termenung panjang nampak..memikirkan masalah negara ke..

aku pakai tudung kelabu ye..tudung itam aku dah tak cantik..hehehe tak ape cik mun pakai tudung warne ape2 pun wajah cik mun tetap menawan..

sebelum make-up kite cair mari le kite berposing dulu..

ni cenderahati untuk budak2...

 kesian opah abis koto baju opah kene kuah pecal.. 




ish2 kenape pulak adik yusri ni masuk bawah meje...


mai kite makan dulu lepas ni senang kite buat keje...

lapaq nya perut aku ni pagi tadi tak sempat sarapan..









cenderahati untuk orang dewasa..

hati2 pah nanti terkene baju..

penuh perasaan nampaknye azimah menggaul kuah pecal..

teringin nye aku nak makan buah tembikai ni tapi malu pulak kat makcik tu..sabo sabo sat lagi depa p depan aku bantai satu bijik sorang..hahaha


hati2 mak andak panas lagi bubur kacang tu...




antara masakan yang di sediakan pecal,acar buah, ayam masak kicap dan kari daging..

rajin betui nora ni buat keje...

berseri-seri nampaknye wajah anak dare yang pegang payung emas tu..

0 ulasan:

Catat Ulasan