Jumaat, 5 November 2010

Sambutan Hari Raya Aidilfitri-1431H-26.9.2010-surau tmn sentosa


yang baju coklat tu bukan tolong buat kerje tapi tolong gelak je..hahaha dah tau sangat...

lemang dah siap untuk di hidang..

aku tak de tudung itam lantak kome le pakai tudung itam..pakai tudung putih lagi berseri muke aku..hahaha

dah letih layan tetamu mari le kita berposing pulak...


tokeh plastik dah ngeluokan plastik maka bermule le acara paling best tapau-menapau...hahaha

ni boleh masuk kembang setaman ni..ade sape2 nak berkenalan..

kene ambik sikit lemang ni..suami aku bertugas kat kl kesian pulak kat dia.. 

..
nak bagi cikgu misai sikit nak bagi ustaz aceh sikit nak bagi biras si amid sikit..ish2 baik betui ati opah besah ni..


ini laksa manyak sedap ma..gua sulah makan 6 mangkuk..

ni yang baju ijau ni pe hal..nak ambik bahagian acara tapau menapau ke..


semangat betui makcik oyah ni buat kerje..sesudah subuh terus je turun ke dapur..

tige jelitawan dari malim nawo.....hahaha jelitawan???????

ajk penyambut tetamu

mintak2 le datok tu bagi 50 ribu kat surau ni..garaj dah reput dapur pun dah teruk beno nampaknye..


dah letih berdiri duduk la pulak...

amboi..amboi..amboi..bukan main lagi deme..


kumpulan silat lintau membuat persembahan..



orang dapur yang kuat bekerja..kenape le ketua suruh kite pakai baju putih abih koto baju kite kene kuah laksa..

pelapis kyhm yang sangat rajin membantu...





nasib baik aku tak jadi pegi kl dapat le aku merasa makan  laksa ni...aku ni memang nasib baik aje..

kenape le anak-beranak ni berebut2 makan satu mangkuk laksa ramai2...


dah la sangat rajin lawa2 pulak...


sedap betui cendol ni rugi sape tak rase..

0 ulasan:

Catat Ulasan