Selasa, 14 Disember 2010

Terjumpa dari facebook ija...

bersama exco muslimat pas negeri puan salmah..terima kasih kerana sudi hadir maraikan majlis..



best nye mandi...


ahli kyhm begitu tekun memasukkan telur ke dalam bunga telur...pertama kali dalam sejarah kak mie tido kat surau..lain kali tido lagi kak mie boleh kite gelak sampai ke pagi hahaha...

kak nah sedang menghias ayam bulat...lain kali tido kat surau lagi ye kak nah, jangan serik dengo kume gelak ..






ni pe haaiii dengan pak mok ni tercekik tulang lembu ke..


pak ya ketua membuat sate...yang baju batik tu mando kot...huhuhu


eii terkejut I ingatkan wel wel tadi...

vip dah balik mari le kite gantikan tempat dia orang pulak..tapi ayam bulat dah tinggal sangkak aje nampaknye..

acara kemuncak tapau menapau..bungkus semua jah kasi habis dalam kuali..

menghias gubahan...dah cantik dah tu kak enon..






rajin betui budak2 silat ni kalau tak ade dia orang tak jadi majlis ni macam ni...

puan zuriati sorang lagi orang kuat sedang membako sate..yang baju kuning tu teringatkan sape le agaknye..



mintak aku 10 cucuk sate aku nak bagi  isteri aku kesian  dia kat umah..




menolong pak mat masak nasi serai...terime kasih pak mat nasi nye sedap sangat..







mane le orang umah aku ni..boleh jugak aku makan baradab dengan dia..teringat zaman dolu-dolu...





0 ulasan:

Catat Ulasan